Kundservice - Få rätt hjälp dygnet runt!

Varför har jag inte fått något svar på min förfrågan?

Senast uppdaterad: Oct 20, 2014 14:17
Det kan finnas olika anledningar till varför du inte får svar på din förfrågan.

1. Vi har få eller inga anslutna leverantörer inom branschen i ditt område. Vi arbetar ständigt med att ansluta nya leverantörer till vår tjänst så att alla konsumenter kan få svar.

2. Anslutna leverantörer har fullt upp just nu och kan inte boka in ditt arbete i sin kalender.

3. Ditt arbete är för litet för att leverantörerna ska vara intresserade. Vissa uppdrag är helt enkelt får små för att det ska vara ekonomiskt gångbart för ett företag ska ta sig an det.

4. Om du vill så kan du prova att förnya din förfrågan. Då matchas din förfrågan ut till passande leverantörer igen och du kan se om du får några svar denna gång. Du gör det genom att logga in ditt konto på www.servicefinder.se.

5. Du kan prova att själv söka efter företag i vår företagsguide och kontakta dem direkt.


Relaterade artiklar:

Hur skriver jag en bra förfrågan?


Hur stänger jag av min förfrågan?

Vad borde man tänka på när man anlitar ett företag via ServiceFinder?

Personlig Service

  • Maila ditt ärende
  • Kontakta oss på info@servicefinder.com eller 08-653 00 00
    Öppettider:
    Måndag till fredag, 09.00 – 17.00.
    (lunchstängt 12-13)
noreply@servicefinder.com
http://assets2.desk.com/
false
desk
Laddas
sekunder sedan
en minut sedan
minuter sedan
en timme sedan
timmar sedan
en dag sedan
dagar sedan
om
false
Ogiltiga tecken är funna
/customer/sv/portal/articles/autocomplete