Kundservice - Få rätt hjälp dygnet runt!

Varför får jag inga mail med förfrågningar längre?

Senast uppdaterad: Oct 24, 2014 16:43
Om du inte längre får matchningsmail till din epost så kan det vara av olika anledningar.
 
  1. Din bevakningslista är inaktiv. Du kan aktivera den genom att följa den här guiden.
     
  2. Våra mail till dig studsar. Det betyder att vi försöker skicka e-post till dig men din e-postleverantör (t ex Hotmail, Gmail m fl) blockerar utskicket eftersom de tror att vi skickar spam.​​

    För att undvika att studsar så rekommenderar vi dig att lägga till oss som säker avsändareDetta gör du genom att lägga till info@servicefinder.se i din kontaktlista/adressbok på ditt e-postkonto.

    Vi har märkt att mailstudsar är vanliga till framför allt hotmail/live adresser.
     
     
  3. Det har inte kommit in några nya förfrågningar. Eftersom vi är en konsumentbaserad tjänst så sjunker ibland antalet förfrågningar under en period. Vi marknadsför oss alltid för att få in fler förfrågningar.  
  4. Du kan alltid logga in på ditt konto och se alla matchade förfrågningar om du är osäker på om du fått dem via e-post!

Personlig Service

  • Maila ditt ärende
  • KUNDSERVICE
    Kontakta oss på
    info@servicefinder.com eller 08-653 00 00
    Öppettider:
    Måndag till fredag, 09.00 – 17.00.
    (lunchstängt 12-13)
noreply@servicefinder.com
http://assets0.desk.com/
false
desk
Laddas
sekunder sedan
en minut sedan
minuter sedan
en timme sedan
timmar sedan
en dag sedan
dagar sedan
om
false
Ogiltiga tecken är funna
/customer/sv/portal/articles/autocomplete