Kundservice - Få rätt hjälp dygnet runt!

Hur ändrar jag min bevakning/vilka förfrågningar jag får?

Senast uppdaterad: Nov 05, 2014 16:04
Din bevakning styr vilka typer av förfrågningar du matchas mot. Den styr också om du får dem skickade till dig via mail och/eller SMS.

Du kan enkelt ändra din bevakning via ditt konto på www.servicefinder.se.

1.      När du är inloggad på ditt konto så klickar du på ”Hitta jobb” uppe till vänster.


2.      Du klickar sen på ”Mina Bevakningar”. Se bilden nedan.

 

3.      Här kan du redigera dina befintliga bevakningar och även skapa nya om du vill det.

 
  • Tänk på att om du har ett fastpris/flatrate-abonnemang så dras dina köp enbart från de kategorier och områden du har i din låsta bevakningslista. Du kan inte heller redigera den själv. Vill du redigera den så behöver du kontakta kundservice.
     
  • Gör du köp på kategorier eller områden som inte ligger i din fasta bevakningslista så kommer du bli fakturerad för de köpen i efterskott eftersom de ligger utanför ditt abonnemang.
     
  • Du kan ha maximalt 5000 kombinationer mellan områden och kategorier i en bevakningslista. Om du exempelvis bevakar 50 kategorier, kan du alltså som mest ha 99 områden. Du kan spara bevakningen, men den kommer bli inaktiv automatiskt.

4.      Du kan enkelt boka i vilka kategorier och geografiska områden du bli matchad mot.
 
  • Dina matchade förfrågningar kommer att synas på ditt konto under ”Hitta jobb” -> ”Matchningar.
     
  • Du kan också välja att få matchningarna skickade till dig på antingen mail eller SMS. Det kostar 1kr ex moms per SMS att få det på SMS. Vi fakturerar för detta i efterskott.

5.      Om du vill få dina favorit förfrågningar skickade på SMS så att du alltid får reda på de bästa uppdragen snabbt och oavsett var du är så kan du skapa en separat bevakningslista för det. För att SMS ska komma fram är det viktigt att du fyller i ett mobilnummer. Om du inte redan har gjort det kan du göra det via ”Mitt konto”.

Relaterade artiklar

Hur fyller jag i min Företagspresentation?

Hur man använder Företagspresentationen

Få ut det bästa av tjänsten

Hur skickar jag en offert via mitt konto?

Vad gör en bra offert?

 

Personlig Service

  • Maila ditt ärende
  • Kontakta oss på info@servicefinder.com eller 08-653 00 00
    Öppettider:
    Måndag till fredag, 09.00 – 17.00.
    (lunchstängt 12-13)
noreply@servicefinder.com
http://assets0.desk.com/
false
desk
Laddas
sekunder sedan
en minut sedan
minuter sedan
en timme sedan
timmar sedan
en dag sedan
dagar sedan
om
false
Ogiltiga tecken är funna
/customer/sv/portal/articles/autocomplete