Kundservice - Få rätt hjälp dygnet runt!

Vad betyder min faktura?

Senast uppdaterad: Aug 12, 2014 09:39
Om du fått en faktura som du inte förstår så kika gärna på vår faktura förklaring nedan.
  1. Köp utanför abonnemang: Om du blir fakturerad för köp utanför abonnemang så betyder det att din pott är slut/förfallit eller att du gjort fler köp än eller utanför branscherna som ingår i ditt fastpris/flatrate avtal. Du blir alltid fakturerad månaden efter för köp du gör utanför abonnemang.

    Om du gör köp utanför ditt abonnemang flera månader i rad kan det vara bra att utöka ditt abonnemang hos oss. Genom att utöka ditt abonnemang så kan du få billigare priser. Skicka ett mail till info@servicefinder.se så ser vi till att återkomma med ett erbjudande. 

     
  2. Flatrate: Om du har vår Flatrate/Fastpris tjänst så står det Flatrate på fakturan.
     
  3. Pott delbetalning: Om du laddat på en pott hos oss då betalar du av den summan på ett antal delbetalningar som du kom överens om med vår handläggare. Du kan på fakturan alltid se hur många delbetalningar du har kvar att betala.
     
  4. Start/Kombo/Proffs/Silver/Guld: Om du har ett paket som gör att din företagspresentation är synlig och sökbar i vår företagsguide så står någon av ovan på fakturan.
     
  5. Webix: Om du beställt en hemsida av oss så står det Webix samt vilket paket du har på fakturan. Detta avser månadsavgiften för hemsidepaketet.
     
  6. Webix Startavgift: Om du beställt en hemsida så ingår en startavgift för produktionen av hemsidan.

 

Personlig Service

  • Maila ditt ärende
  • KUNDSERVICE
    Kontakta oss på
    info@servicefinder.com eller 08-653 00 00
    Öppettider:
    Måndag till fredag, 09.00 – 17.00.
    (lunchstängt 12-13)
noreply@servicefinder.com
http://assets0.desk.com/
false
desk
Laddas
sekunder sedan
en minut sedan
minuter sedan
en timme sedan
timmar sedan
en dag sedan
dagar sedan
om
false
Ogiltiga tecken är funna
/customer/sv/portal/articles/autocomplete