Kundservice - Få rätt hjälp dygnet runt!

Jag har betalat min faktura men ändå fått en påminnelse, varför?

Senast uppdaterad: Jul 07, 2015 15:35
Påminnelsen skickas ut 4 dagar efter förfallodatumet. Om du betalat fakturan 1-4 dagar efter förfallodagen så kan du bortse från påminnelsen.

Om du betalat fakturan mer än 4 dagar efter förfallodatumet så behöver du betala in påminnelseavgiften på 60kr på det OCR-nummer som står på påminnelsefakturan. Om du inte betalar in avgiften så kommer den gå vidare till inkasso vilket innebär ytterligare 180kr och dröjsmålsränta i avgifter.

Om du betalat innan förfallodatumet men ändå fått påminnelsen kan något ha gått fel med din betalning. Du bör då kontakta arvato Bertelsmann Finance som sköter vår fakturering. Du kan nå dem på 018 - 474 78 20 eller kund.se@arvato.com.

TIPS! Betala dina fakturor enkelt och smidigt med kort för att slippa påminnelseavgifter. Se hur här.

Personlig Service

  • Maila ditt ärende
  • KUNDSERVICE
    Kontakta oss på
    info@servicefinder.com eller 08-653 00 00
    Öppettider:
    Måndag till fredag, 09.00 – 17.00.
    (lunchstängt 12-13)
noreply@servicefinder.com
http://assets2.desk.com/
false
desk
Laddas
sekunder sedan
en minut sedan
minuter sedan
en timme sedan
timmar sedan
en dag sedan
dagar sedan
om
false
Ogiltiga tecken är funna
/customer/sv/portal/articles/autocomplete