Kundservice - Få rätt hjälp dygnet runt!

Hur skickar jag en offert via mitt konto?

Senast uppdaterad: Oct 24, 2014 16:51
När du är inloggad på ditt konto så kan du skicka en offert till kunden via vår sida.

1.       Du gör detta genom att klicka på ”Mina jobb”.

2.       Sedan klickar du på ”Köpta förfrågningar”.

3.       Leta upp förfrågningen du vill skicka en offert till och klicka på offert ikonen till höger:

 

4.       Fyll sedan i alla fält i offerten dvs; mängd, timmar/material/kvm/fastpris, beskrivning, styckpris och ett meddelande till kunde
n. Boka i avdrag för ROT/RUT om kunden är berättigad för det. När offerten är klar så borde den se ut som exemplet nedan (Se längst ner i denna artikel).

5.       Klicka sedan på  

6.       När du skickat offerten så kommer kunden få ett mail som berättar att du skickat en offert.

7.       Vi rekommenderar att du följer upp offerten med att kontakta kunden efter ett par dagar för att fråga om de sett offerten och om de har några frågor.

8.       Vill du ha tips på vad som gör en bra offert? Klicka här.

Exempel:



Relaterade artiklar

Vad gör en bra offert?

Få ut det bästa av tjänsten

Hur fyller jag i min Företagspresentation?

Hur ändrar jag min bevakning/vilka förfrågningar jag får?

Var hittar jag mina tidigare köp?

 

Personlig Service

  • Maila ditt ärende
  • KUNDSERVICE
    Kontakta oss på info@servicefinder.com eller 08-653 00 00
    Öppettider:
    Måndag till fredag, 09.00 – 17.00.
    (lunchstängt 12-13)
noreply@servicefinder.com
http://assets0.desk.com/
false
desk
Laddas
sekunder sedan
en minut sedan
minuter sedan
en timme sedan
timmar sedan
en dag sedan
dagar sedan
om
false
Ogiltiga tecken är funna
/customer/sv/portal/articles/autocomplete