Kundservice - Få rätt hjälp dygnet runt!

Hur fungerar bilder i förfrågningar?

Senast uppdaterad: May 26, 2014 14:36
​Vi har under våren 2014 lanserat det efterlängtade verktyget bilduppladdning till förfrågningar. Då kommer ni få förfrågningar av ännu högre kvalitet.

Tack vare bilderna så kommer ni kunna få en bättre bild av arbetet som ska utföras och därmed göra bättre val när ni köper kontaktuppgifter. Förhoppningsvis kan bilderna innebära att ni slipper göra ett hembesök för att lämna en offert så ni kan spara in kostnader.
 
Bilder i matchningsmailet
 

Om en förfrågan har bilder så kommer bilderna visas i matchningsmailet vi skickar till er och om ni klickar på bilden så tas ni till vår sida och kan köpa kontaktuppgifterna direkt.

 

Bilder i förfrågningen
 

Vi visar även bilderna på vår hemsida bredvid förfrågningen. Om ni klickar på bilden så kan ni se bilden i full storlek.

 

Bilder i Mina Matchningar
 

Vi visar bilderna bredvid förfrågningen på er sida "Mina matchningar" på ert konto. Då kan ni tydligt se vilka förfrågningar som har bilder och vilka som inte har det.

 

Bilder som inte visas innan köp av kontaktuppgifter
 

Om en kund laddat upp en bild som gör det möjligt att identifiera vem som lämnat förfrågningen eller var uppdraget ska göras så syns bilden först efter att man köpt kontaktuppgifterna. Det är av samma anledning som telefonnummer och mailadress inte syns tills man gjort köpet.

 

Personlig Service

  • Maila ditt ärende
  • KUNDSERVICE
    Kontakta oss på
    info@servicefinder.com eller 08-653 00 00
    Öppettider:
    Måndag till fredag, 09.00 – 17.00.
    (lunchstängt 12-13)
noreply@servicefinder.com
http://assets2.desk.com/
false
desk
Laddas
sekunder sedan
en minut sedan
minuter sedan
en timme sedan
timmar sedan
en dag sedan
dagar sedan
om
false
Ogiltiga tecken är funna
/customer/sv/portal/articles/autocomplete