Kontakta oss för hjälp


Ett vanligt klagomål som vi fått höra är att det är svårt att komma i kontakt med oss om något arbete har gått snett. Det ska vi försöka åtgärda. Vi uppmanar alla att höra av sig till oss på kundtjänst om det gäller något som har gått fel eller om man har någon fråga.

Vi kan hantera ärenden oavsett om det gäller städning, hjälp med tvätt och trädgårdsfrågor till frågor som rör byggnation eller markarbeten. Detta är något som vi strävar efter att bli bättre på att erbjuda men det första steget är såklart att vara tillgängliga och lyssna in alla era frågor.

Något annat som vi jobbar på är att förbättra vår FAQ-sektion. Vi har fått höra att den är utdaterad och att det är väldigt många vanliga frågor som saknar svar när vi har lyssnat in feedback från er kunder och detta är givetvis något som vi jobbar stenhårt på att åtgärda.

Vi tar gärna emot feedback från alla våra kunder angående hur ni tycker att vår kundtjänst fungerar. Allt som vi får höra tar vi till oss och vi tar med oss det i processen att bearbeta hur vi ska utveckla och förnya vår kundservice.

All feedback vi får in är givetvis oerhört värdefull för oss och detta är något som vi verkligen ser fram emot att få in mer av. Vi uppskattar alla som tar sig tid att höra av sig till oss eller svara på de enkäter som vi har skickat ut tidigare.

Under året kommer vi att genomföra fler enkäter och kundundersökningar för att höra mer om vad ni tycker om oss och den service vi erbjuder.

Vi ser det som en dialog som vi håller öppen tillsammans med våra kunder och denna dialog är ständigt pågående. Dialogen och den feedback vi får in från er är ju vårat syre, kan man säga, och det som får vår verksamhet att växa.


Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.