Positiv feedback är alltid välkommet


Något som gör oss på kundservice väldigt glada är när vi får positiv feedback. Det är något som verkligen glädjer oss och vi försöker att alltid förmedla berömmet vidare till den hantverkare som har utfört det goda arbetet.

Nu senast fick vi ett brev från en kund som hade anlitat en snickare Gagnef via oss och var så nöjd. Hennes brev var så fint att vi gärna vill dela med oss av det till er alla.

VI hörde av oss till Maj-Lis som skrivit brevet och bad att få publicera det och det fick vi självklart göra svarade hon. Så här kommer hela Maj-Lis brev i sin helhet.

Kära Servicefinder!

Jag är en 90 år ung dam som kämpar på med ditten och datten så gott jag kan. Synen är inte vad den har varit och gubben min har varit död och begraven i tio år. Men jag har inte velat sälja huset vi bodde i och jag är fortfarande tillräckligt pigg för att ta hand om det, med lite hjälp av barnen, barnbarnen och en trädgårdsskötare jag hyr in ett par gånger om året.

Nu var det så att det blåste så förskräckligt en dag och ett träd blåste ner över taket på huset. Skadorna blev stora och jag blev rädd att huset inte skulle gå att bo i längre.

Min son hjälpte mig att komma i kontakt med Servicefinder som han hade anlitat flera gånger. På så vis fick jag tag i en snickare som var väldigt bra. Snickaren kom och tittade på skadorna redan samma dag och lovade att ta i tu med det.

Han tog hand om hela arbetet och ringde själv in lyftkran för att få undan trädet, snickrade till taket igen och ordnade så att en takläggare kom och slutförde arbetet.

Allt detta gjorde han utan att ta några överpriser. Det värmer i hjärtat.

Mvh,

Maj-Lis i Dalarna


Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.